...where party never ends...

петък, 1 юли 2011 г.

Поезия на безделника

Преди два дена влизам в една телефонна кабина и почвам тъкър-тъкър-тъкър... и докато се усетя паднах в една шахта. Там преседях 7 години. Едни рокери ма намериха и ма вадеха от сряда до октомври обаче искаха да ма пречукат. Моите мозъчни муликули завряха и почнаха да кипят. Направих МИЯУ като котка и пребахтах бандата от 15 рокера и техния БОС на име Енрико Сперми. Обаче при послединя ни сблъсък той ма прати в орбита около слънцето. И там видях как планетите правят ИУ-ИУ. Обаче ми стана много топло и са върнах на Земята. На земята беше много интересно, имаше някви смотани клоуни и мозъчните ми муликули отново се изпариха. Започнах да им викам ЕЙ ПАЛЯЧОВЦИ. Те ми казаха ние сме Team@Palq4o. Те направиха КЛИК-КЛИК на своите GSM и от слушалката се чу "Ей палячо, не се ебавай с мойте палячовци!" Гласа ми беше познат и се сетих, че това е един приятел. И мозъчните ми муликули спръха (спряха). За да си отпочина утидох и си взех дщнери с пържола от фрее.Касково.нет и си взех една ноу.медиа за пиене. Тъй като по-рано бях издивял това се беше записало в 3(Дабалю.6а_отк@4@.нет. След вкусното ястие уригнах два-три пъти и се почесах по мадото. Видя ми се много мъжко от моя страна. Реших и аз малко свят да видя в този момент ми дойде една гениална мисъл а тя беше БИИИП. Накрая реших да ида в Англия. Там видях много зверски детелинки и една дъртачка с курона дето беше се напушила. Видях едни червени, видяха ми се много смешни. Питах дъртата курона дали могат да стрелят. И тя ми каза, че не е нужно да знаеш нещо което не знаеш. Аз отидах да ги ритам по кокалчетата и почнах да прая ТЪК-ТЪК-ТЪК. Аз бях съгласен да се кефя. После видях един църен ушокльоптер дето каза "АУ ТЯ МНОО АРНА!!!" Бих му две баници и си дойдох в България. От родния си град Хасково видях как на една звезда и свършва газта и пада. Вече знам как звездите стават падащи. Видях една мъглявина дето я наричат конска глава а на мен ми приличаше на прегънат среден пръст. Видях галактиката № двайсет и тръй. Върнах се на Земята, защото ми дойдоха The Fucking Laйна и атова отидох до кенефа. След като излезнах от кендефа видях че Енрико Сперми се завърна със своя Сперматрон. Той се опита да ме застреля със сперма, но аз избегнах удара. Извиках няколко евтини и грозни пички. Те погълнаха всичките му удари и го обезвредиха. Сетих се че аз се бия от 21:00 до 20:45 и беше време да се прибирам за да вечерям. Видях един цингу мангу пук пални гъщи с лок и се замислих...ако го грамна в главата дали ще падне. Вървя си по улицата и видях пианка и му викам дай ми 5 лева, той ма попитъ зако да ти купя six ракий and one свинъй ама той не се съгласи и аз почнах да го ритам по кокаляците. Всичкото това ми се случи в едни Мухлясали времена

Няма коментари:

Публикуване на коментар